در صورتی که برای امید وجود دارد در دوره نقاهت عملکرد کلیه با استفاده از سلول های بنیادی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در صورتی که برای امید وجود دارد در دوره نقاهت عملکرد کلیه با استفاده از سلول های بنیادی درمان

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به آنچه درمان آنها را قبول، آنها می خواهند به استفاده از آن برای جایگزینی یا به بهبود عملکرد کلیه آسیب دیده است. به خاطر دانستن یک روش درمانی معتبر، بیماران تعجب می کنم اگر امید در دوره نقاهت عملکرد کلیه با استفاده از سلول های بنیادی درمان وجود دارد.
کلیه ابزار اصلی در بدن ما به خارج کردن آب اضافی، ماده سمی متابولیت است. چیزهایی مضر خواهد شد در بدن ما باقی مانده به علت تورم، فشار خون بالا، نفس دشواری و به همین ترتیب. با رنج تغذیه، بیماران نیاز درد از درمان موثر است.
سلول های بنیادی به سلول های بیولوژیکی که می توانند به نوبه خود به سلول های مختلف و می توان تقسیم به تولید سلول های بنیادی بیشتری تعلق دارند. دو نوع از سلول های بنیادی سلول های بنیادی جنینی و سلولهای بنیادی بالغ هستند. در موجودات بالغ، سلول های بنیادی نقش مهمی در ترمیم بافت های بزرگسالان است. اکتودرم، مزودرم و endoerm که از سلول های بنیادی توسعه می توانید گردش طبیعی اندام احیا کننده حفظ کند. در چند سال گذشته، سلول های بنیادی درمان به طور گسترده ای برای درمان بیماری های تنفسی، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره هنگامی که آنها برای درمان عملکرد کلیه بیماران استفاده می شود استفاده شده است، از آن استفاده به بازسازی انواع جدیدی از سلول ها و بافت.
سلول های بنیادی درمان ارائه می دهد سلول های بنیادی به جای مناطق آسیب دیده و به بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط بهتر است. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سلول های بنیادی درمان اثر کاملا بالقوه در بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی نشان می دهد. بیماران در نتیجه از عملکرد کلیه ترمیم به خوبی دریافت خواهد کرد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد سلول های بنیادی درمان به عملکرد کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: